.::. Cuba Tengok Berapa Ramai Orang Yang Ziarah .::.

Thursday, April 26, 2012

Jumaat

Assalamu'alaikum..

     Hi guys and hi Friday... ! How are you ? How about your Imaan. ? ^^ ! hee ... okay, Hari Jumaat sebenarnya hari paling baik, saya suka hari Jumaat sebab nya bila tengok dekat mesjid-mesjid mesti ramai orang lelaki yang datang untuk menunaikan solat Jumaat. Suka sangat ^^ !

     Tapi kenapa hari lain takde orang yang datang macam hari Jumaat? Bukan ke semua waktu solat itu adalah Fardhu? hmm.. Takpaham la dengan karenah manusia ni.. Setengah orang solat Jumaat la paling berharga, ada pulak solat Jumaat, solat sunat AIDUL FITRI AND ADHA, dan ada jugak orang langsung tak solat. MashaALLAH itu da kira Pemalas betui da!!

     Korang mesti kena solat tau, penting sangat sebab nya nanti kat tempat asal kita (akhirat), itulah tempat BALASAN orang yang taknak solat. Kat dunia dia malas nak kerja (solat). so kat tempat asal kita nanti takde la gaji yang lumayan (syurga).

     Okay lah setakat itu sahaja la yang saya dapat taip hari ini, so kalau korang nak tahu apa lagi yang saya taip akan datang, korang hanya boleh klik disebelah kanan (jadi lah follower saya)  ^^ ! Tapi saya takpaksa pun.
Okay check it out .

Wassalam.

Monday, April 23, 2012

Ave Maria

Assalamu'alaikum..

     Hi guys! ... ^^ ! OK, over here I wanna story about, why I can put the song. The title song is AVE MARIA. First I heard its very good nice, and untill I fall in love the song. ^^ !

     Did you know how I got the song AVE MARIA ?
I know the song AVE MARIA from movie 200pound .. WOW Its very nice and awesome , I love this movie because sometimes the story make me happy and sad.... ::(  anyway your movie was a GOOD! I give your movie 10stars ^^ !

     Ok I don't know what I want to say, hmm I think can continue next time. see you soon.. bye ^^ !

Wassalam.