.::. Cuba Tengok Berapa Ramai Orang Yang Ziarah .::.

Friday, June 15, 2012

Jodoh

Assalamu'alaikum

Hello semua ^^ ! Apa khabar? Sihat? Saya harap anda semua sihat wal a'fiat . ^^ ! Dah lama saya tak tulis dalam Bahasa English kan? haha ^^ Sebab English saya makin lemah, dan takde siapa yang nak sembang dengan saya dalam Bahasa English.

Okay, hari ini saya nak cakap about Jodoh. Jodoh ni memang susah kita nak cari yang terbaik. Lagi-lagi orang yang kita tak kenal dia dari latar belakang nya tetiba nak kawen dengan dia.. huhu ^^ mushkil tu.

Hm, sebenarnya saya confused ,sebabnya sama ada saya nak pilih orang Malaysia ke atau orang putih. Ikutkan hati nak dua-dua haha ^^ . (mengarut). Kalau saya pilih orang Malaysia mesti nanti saya akan teringat kat orang luar negara yang hidungnya mancung2 tu and mata dia agak stim handsome haha ^^ . Tapi bila saya kawen dengan orang putih pulak, nanti saya akan teringat pada orang Malaysia yang sangat romantik pada kata-kata ayat bahasa yang sejak saya dilahirkan iaitu Bahasa Melayu.

Saya pun kena solat istiharoh dulu, baru tahu jawapanya. Betul kan? ^^ Jawapan semuanya di tangan Allah .
Dan kebetulan hari ni, saya rasa happy sangat hingga tak terkata. Nak tahu kenapa,? First rahsia, kedua rahsia, yang ketiga pun rahsia jugak, haha ^^  Hanya dalam hati ini yang tahu sahaja.

Okay terima kasih sebab luang kan masa dekat sini.
Wassalam

2 comments:

  1. nie nampak mcm luahan isi ati je...
    klu nak luah,luah la betul2..no secret...
    huhu

    ReplyDelete