.::. Cuba Tengok Berapa Ramai Orang Yang Ziarah .::.

Thursday, August 30, 2012

Merdeka

Assalamu'alaikum

Hai semua.. Sihat? Saya harap korang sentiasa sihat dan senyum selalu... Saya disini alhamdulillah sihat disampingi keluarga saya yang tercinta.

Okay hari ini adalah hari kemerdekaan bagi Malaysia yang ke 55. Semua orang cuti, jalan pun sesak dengan sambutan merdeka ni .

Esok saya da start kerja dan belajar. So saya nak focus pada pelajaran saya tu.. dan saya nak pelajaran saya tu sampai berjaya..

Mungkin saya akan selalu di twitter, facebook saya akan online bila saya nak buat catatan yang baru. Dan saya akan online seketika.. :)

Dalam sibuk belajar, saya tetap akan main kasut roda saya tu pada setiap petang. Tak kiralah kat mana-mana pun. Yang penting saya nak belajar sikit demi sikit tentang style slalom ni.

InshaALLAH bulan 10 saya akan turun ke KL.  sekiranya saya tidak ada halangan apa-apa.. ^^ ! Saya nak jumpa orang yang main kasut roda nanti.. Rasa tak sabar pulak.. :D

Okay lah saya nak pergi kemas bilik. Jumpa lagi dalam masa akan datang , tapi ingat jangan lupa, selalu-selalu lah singgah blog saya.

Bye. Wassalam

No comments:

Post a Comment