.::. Cuba Tengok Berapa Ramai Orang Yang Ziarah .::.

Wednesday, August 29, 2012

Beraya

Assalamu'alaikum

Hai ... Apa khabar? Sihat? Saya harap korang sihat la ya.. Okay, disini saya nak upload gambar semasa kami sekeluarga dan sedara mara beraya di rumah pak usu..

Sebenarnya saya belum sembuh lagi demam ni tapi disebabkan adik saya buat permintaan.. dia nak sangat saya upload gambar tu jugak.. sebelum dia ke hostel..

Okay... jadi saya pun terpaksa lah menunaikan permintaan dia..


Yang pakai purdah tu bukan saya ya.. itu adik saya yang number tiga. 















Terima kasih sudi melawat blog saya.. tata..~~ ^^ !

Wassalam.

No comments:

Post a Comment