.::. Cuba Tengok Berapa Ramai Orang Yang Ziarah .::.

Saturday, November 17, 2012

Mamat Handsome

Assalamu'alaikum


Hey semua.. hari ni saya nak kongsikan cerita saya mengenai " mamat handsome ".

Ok. Pertama sekali... Pada waktu petang, masa tu saya tengah layan youtube. Tiba-tiba, handphone saya berbunyi... ada satu mesej masuk.

Saya pun lupa la, apa mesej pertama dia. Apa yang penting semua orang akan tahu kalau permulaan nak mesej mesti beri salam. kan?! haa... so faham-faham je la ya.. hehehehe..

Ok sepanjang satu hari tu saya dok lah layan mesej dia.. Tapi memang ayat saya garang, tegas, dan ringkas. hahahaha ... Al-maklum, budget cun.

Tapi ingat tau.. ini mesej time masa lagi seminggu nak raya korban. Saya pun tak kenal dia tu siapa.. dan tak pernah nampak dia pun. Dan satu hari suntuk layan mesej dia. ( hanya satu hari je )

Selepas sebulan kemudian.. Tiba-tiba lagi.. mesej dia muncul balik, katanya mak and adik dia nak datang rumah.. pasal mengenai hal " madrasah " = sekolah.

Ok, lepas tu..,Tadi.. saya pertama kali tengok dia... Masya ALLAH... !!!! Handsome sangat !!! Rasa masa tu serba salah sebab masa mesej ngn dia .. asyik marah-marah.. hahahahah

Tapi alhamdulillah dia okay je. :D

So lepas ni saya nak nasihatkan diri saya ni.. Janganlah terlalu sombong sangat. Tak baik. ! Walaupun lawa ke tak.. kita nak cakap tu biar bersopan sikit.

Terima kasih sebab luangkan masa kat sini kejap.

Wassalam.

No comments:

Post a Comment