.::. Cuba Tengok Berapa Ramai Orang Yang Ziarah .::.

Sunday, January 5, 2014

Tahun Baru 2014

Assalamu'alaikum semua,

Di awal tahun ini, pertama kalinya saya bersama dengan suami. Dan hari ini saya dapat luangkan sedikit masa untuk menaip beberapa perkataan.

Bila hidup berdikari banyak perkara yang kita kena lakukan, tidak seperti dulu, ada umi dan ayah dan juga adik-adik. So bila hidup sebagai seorang isteri wajib melakukan tanggungjawap. Dan saya tidak kesempatan untuk buka laptop, bermain kasut roda, chat dengan kawan-kawan. Itupun sekejap je..

Ok saya tak boleh banyak cerita sebab lepas ni pun ada kerja juga... Nak tahu?

Kerja saya adalah pakar menyediakan dan menghantar produk kepada mereka yang berminat dan memerlukan. Anda boleh cari page saya di facebook : Hilyah Dessert

Ok sambung balik cerita saya.

Bila sebut je tahun baru, semua perkara kita nak baru dan juga azam. Tapi sebenarnya azam itu datang pada hari - hari... bukan setahun sekali tapi hari-hari.. faham...! tapi takpelah, sekurang-kurangnya ada lah juga azam tu.. daripada takde, kan.. ?

So bila start tahun baru ini, saya menceburi bidang perniagaan sehingga menjadi seorang usahawan yang berjaya di dunia dan di akhirat. Amin

Part birthday saya , terima kasih kepada suami, memberi ucapan dan juga sambut dinner . Itu sudah cukup bermakna. dan juga pada rakan-rakan, ibubapa dan adik2 saya .....

Ok lah, itu sahaja yang saya dapat ceritakan, nanti kita sambung lagi..
Wassalam.

No comments:

Post a Comment