.::. Cuba Tengok Berapa Ramai Orang Yang Ziarah .::.

Wednesday, March 30, 2016

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan ke 3

Assalamu'alaikum w.b.t pada sahabat2 ku yg dikasihi...

Semoga kalian sihat2 saja ya ... :)

Semalam genap 29-03-2016 ulang tahun perkahwinan saya dan suami yang ke 3 ... Tiada apa yg disambut tahun ini, sebab atas kesibukkan dengan Niaga...

Memang suami ada ajak dinner tapi waktu tu memang rushing la nanti tak tenang dibuatnya,.. inshaAllah ada rezeki boleh je sambut kan... hehe..

kejap sungguh kan, pejam celik pejam celik pejam celik... dah 3 tahun k...

Dalam 3 tahun memang macam2 ujian tau.. al-maklum, org baru nak hidup dlm rumah tangga semuanya tak menyabar haha...

btw..

Apa yang saya harapkan adalah agar rumah tangga saya dan suami kekal bahagia hingga hujung akhir hayat saya. 

Dan doakan saya dan suami dapat zuriat dalam tahun ni 2016 amin.... :)

terima kasih sudi luang kan masa utk membaca dan jgn lupa follow ye.. 

love you all..

k wassalam. 

No comments:

Post a Comment